BEZPŁATNA DOSTAWA OD 200 PLN
Strona główna » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Reklamacje towaru

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie została ona naruszona podczas transportu. W przypadku otrzymania otwartej, czy uszkodzonej przesyłki należy sporządzić z kurierem protokół szkody ( można również dodatkowo zrobić zdjęcie paczki) i jak najszybciej zgłosić do nas informację o zaistniałej sytuacji na adres mailowy: sklep@biowyspa.pl

Jeżeli zakupiony towar okazuje się przeterminowany lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który ma zostać dokonany ewentualny zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. Najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego, a gdyby to nie było możliwe, poinformujemy kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na twój koszt reklamowany produkt. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@biowyspa.pl lub telefonicznie: 661-413-995.

Biowyspa.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić biowyspa.pl o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pod adresem mailowym: sklep@biowyspa.pl. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

Biowyspa.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Zwrot produktów

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni na adres sklep@biowyspa.pl.
Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
Zgodnie z ustawą, możliwości odstąpienia od umowy nie podlegają zamówienia oraz świadczenia umów dotyczących świadczeń, o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki to pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu. Środki będą zwrócone na konto bankowe z którego był opłacony zakup, a w przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy na twój koszt produkt/y.


Przejdź do strony głównej
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu